19 marca 2013

Udany dzień ;)

Heeeei ! :)
Dzisiaj miałam udany dzień , w szkole z POLSKIEGO dostałam 2- piątki . ze sprawdzianu ! :)
W ogóle , w szkole było fajnie ;d Teraz siedze na fb i pisze z kolegą z klasy  XD
Dzisiaaj znowu zaczął sypać śnieg i na ziemi leży go jeszcze więcej , teraz pada lekko , wcześniej padał mocniej, ale nie zepsuje mi dzisiejszego dnia , bo jestem, pełna radości , w największej części poprzez właśnie szkołę , bo było dziś w niej suuper :D :)


Mam dość tego śniegu już , mam go po uszy , 
gdzie to taaaaaki snieg podobny do Marca ?!
A Wielkanocy ze śniegiem nie pamiętam :(
To jest szczyt wszystkiego ..



A u was jaka pogoda ? Mówcie :) 
Jak Wam minął dzień ? :) Piszcie , nie bójcie się :D

16 komentarzy:

  1. Fajnie miałaś w szkole :3 Śliczne zdjęcia < 3
    Ja nudno spędziłam, na gliterach :D : <
    (LoveViktoria)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dzisiaj przebimbałam w domu, bo jestem chora :)
    A śniegu naprawdę sporo - jak to nad morzem :)

    Masz bardzo ładnego bloga :)
    Widzę, że banner też starannie dopracowany :)
    Interesujesz się grafiką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może trochę coś zawsze w niej podłubię , lubie robic rzeczy tego typu :)

      Usuń
  3. Super dzień < 3
    Masz pięknego bloga c;
    U mnie pełno śniegu : <

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałaś udany dzień : ) Ja tez już mam dooosć śniegu. Rano myslałam ze moze już troche stopniał a tu odsłaniam żaluzje i szook................ ŚNIEG !! A ja do szkoły nie chodze bo choora jestem :( Zapraszam do mnie http://mojszalonyswiat.blogspot.com/ I zapraszam na mój fanpage http://www.facebook.com/pages/mojszalonyswiatblogspotcom/630043463689261
    Jeśli byś mogła, lajkniesz ?! To dla mnie ważne : ) Pooozdro

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciesze sie że przynajmniej ty miałaś udany dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień w porządku, aczkolwiek trochę dziwnie... U mnie też sypie :c

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej.Ja już mam dosyć zimy .Ratunku;D w piątek ma być ponoć -4 stopnie;\.Mega blog\Magin

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje z ocen :D U mnie też śnieg niestety.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śnieg i śnieg, a za dwa dni kalendarzowa wiosna ;<
    obserwuję i liczę na rewanż ;3
    alleishsa.blogspot.com
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam już tego dosyć :< Obserwuje i licże na rewanż :)

    http://lamyporady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Noo ja też nie chcę już zimy ... I gratuluję Oluś za zdobyte oceny ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie jest jeszcze trochę śniegu, ale mało. Niestety wystarcza na to żeby chłopaki rzucali w nas śnieżkami! Gratuluję piątek! Świetne te zdjęcia. Zapraszam do mnie: nasziherbatkiswiat.blogspot.com.
    Pozdrawiam
    Kolorowe stworzonko
    (lalalatoja10)

    OdpowiedzUsuń
  13. brr na widok śniegu aż mi sie zimno zrobiło : ) to dobrze ze nic ci humoru nie zepsuje :P też bym tak chciała. :P Niestety mi jest zimno nienawidzę zimy chce już lato : *
    Pozdrawiam, Beejbix3

    OdpowiedzUsuń