14 maja 2013

Kraje i miasta. ♥


Hei <33

Wiem , przepraszam , znowu , posta nie było .. tydzień !
Mielyśmy przygotować się do przedstawienia i nie miałam czasu.. Ale...
Opłaciło się ! Dostaliśmy po 6 , i pani powiedziała , że najlepiej to wykonaliśmy ;)
Okej , ale w tym poście to nie o tym mowa....
Ten post będzie o krajach , miastach, które lubie , uwielbiam, kocham ♥

Okej , lubię zwiedzać kraje i tym podobne . ♥

                                         1. Wielka Brytania ( Londyn )

Londyn to piękny kraj... Do którego może pojadę , tylko nie w tym roku :)

No i jeszcze jeden kraj , który jest dla mnie na 1  miejscu. ♥ !

                                                  Norwegia ( cała ) ♥♥♥






Ja osobiście kocham Norwegię ! <3 Jest to piekny kraj , naprawdę jest , co pooglądać.
Tam też jeżdże , bo już może niektórzy wiedzą , że tam pracuje mój Tata.;]
POLECAM OSOBIŚCIE XDD

2. Włochy ( całe )


Dla mnie jest to bardzo zabytkowy , ładny  i bardzo opłaca się pojechac do Włoch. ♥
POLECAM TAKŻE OSOBIŚCIE XD

3. Fraaancja 


 Paryż ... Miasto miłooości :* ♥ 
No bardzo chciałabym tu pojechać ! :)

To tyle , paa <33333333

7 komentarzy:

  1. Ja tam zostaję przy kochanej Francji *.*

    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najchętniej pojechałabym do Paryża <3 Centrum mody...
    Włochy, fakt są piękne, ale jakoś nie palę się żeby tam jechać.
    A co do Norwegii to według mnie jest ona najpiękniejszym krajem na świecie *.*
    Szczerze mówiąc to zawsze chciałam mieszkać w Anglii, ale nie w Londynie, tak gdzieś wyżej...
    Zapraszam do mnie:
    nasziherbatkiswiat.blogspot.com
    Pozdrawiam
    Kolorowe stworzonko

    OdpowiedzUsuń
  3. Lucy niedawno zrobiła podobną notkę :D
    Ja też kocham Norwegię, po przeczytaniu sagi o ludziach lodu, ubóstwiam ją *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fany pościk ja wolę najbardziej pojechać do Londynu nawet nie wiem dla czego ;p

    Zapraszam :
    ediandnatis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam :)

    Bardzo ciekawa notka. Ja niestety na temat Londynu czy choćby Paryża nasłuchałam się nie do końca pozytywnych rzeczy ... Podobno te miejsca są okropnie przereklamowane i wyobrażenia mijają się z rzeczywistością. Ale nigdy się nie przekonamy jeśli tam nie pojedziemy :)

    Ja kocham miejsca zdecydowanie bardziej egzotyczne :) Np. Peru! Albo Brazylia... Meksyk? Libia, Jordania... Zupełnie inna kultura, zupełnie inne środowisko, zupełnie inni ludzie... Miejsca stare i z historią :)

    Masz bardzo ciekawy Blog ;] Zaobserwuję, żeby znowu Cię nie zgubić :)

    Zapraszam też do mnie ;]

    lausalitartes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Londyn! <3
    aa i Anglia to kraj, a Londyn to miasto :D

    Zapraszam, nowy post- Lookbook!♥
    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Londyn to miasto.
    fajny blog ;D
    http://juliaphoto123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń