31 sierpnia 2013

I'm not perfect,sorry.

Czy na świecie znajdzie się osoba , która jest perfekcyjna? Idealna? Otóż nie.
Każdy ma swoje wady , jak i zalety. Ja na przykład mam ich bardzo dużo. Nie lubię u siebie dużo rzeczy.
Ale pamiętaj , każdy z nas jest wspaniały. Każdy jest ważny. Ludzi nie dzieli się na osoby lepsze , czy gorsze. Bo takich osób nie ma. Każdy jest jednakowy pod tym względem. Nie raz myślę , że jestem brzydka , a jakaś dziewczyna jest taka piękna *-* Ale tak nie powinno być. Każdy z nas powinien cieszyć się z życia. Każdy na swój sposób jest piękny. A najważniejsze jest też to , żeby nie przejmować się opinią innych. Tylko iść swoją drogą. A tym bardziej hejterów.. Napewno każdy z Was , co to czyta spotkał
się już z nie jednym hejterem. Ja również. Ale nie przejmuję się tym. Np: Ale Ty jesteś brzydka ! Spójrz na swój ryj ! . Ja znam to doskonale. W pewnym sensie jest to przykre , ale nie powinniśmy się tym przejmować. A tym bardziej ,gdy pisze to anonim. Bo to jest osoba , która zazdrości Ci tego , co masz i nie ma odwagi powiedzieć Ci tego prosto w oczy. Tak .. Nie jesteśmy perfekcyjni , czy idealni.. Ale czy to jest powód do hejtowania ? NIE ! ... Jeżeli czyta to ktoś , kto nie raz hejtował kogoś , to wiedz , że ktoś TWOJE hejty mógł wziąć na poważnie. Niedawno dziewczyna popełniła przez hejty na ask'u samobójstwo. Napewno ten hejter tego nie chciał.. Ale cóż stało się. Więc pamiętaj , że nie można hejtować ludzi.. Bo może znaleźć się osoba , która inaczej na to spojrzy....




BLOGI NA DZIŚ :



20 komentarzy:

  1. Dzięki za polecenie bloga <3
    Masz rację nikt nie jest idealny :-*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pięknie napisane ^^
    Nie rozumiem hejterów. Tak jak piszesz - Ci anonimowi przeważnie zazdroszczą lub się boją. Ja na asku już nieraz spotkałam się z takimi osobami.
    Oczywiście! Nikt nie jest perfekcyjny! Ale powinniśmy doceniać siebie za to, co mamy.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście że nikt nie jeest perfekcyjny ! :D
    Hejterów jest coraz więcej ... prawie każdy na ask'u spotkał się już z nimi
    alex-and-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nobody's perfect ;33
    pięiknie piszesz kocham takie posty ♥ obserwuuję!

    super piszesz, ciekawa notka, miło się czyta ;3 super blog!

    Proszę kliknij w banner SHEINSIDE na moim blogu- dla ciebie to tylko chwila, a dla mnie ma to ogromne znaczenie.

    majkamoryn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nikt nie był, nie jest i nie będzie idealny :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobrze napisane ;)
    Przecież każda z nas jest na swój sposób piękna ;)
    Pozdrawiam cieplutko :**
    Zapraszam do mnie:
    world-of-crazy-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście że nikt nie jest idealny co
    to za świat by był gdyby każdy by był idealny?
    Aż rzygałą bym tęczą od tego XD

    diary-of-juuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. na asku dzieją się CUDA.

    Hejter - moim zdaniem jest to osoba zazdrosna ,która (grzecznie mówiąc) wtyka nos w nie swoje sprawy ;)

    zapraszam na mój blog - ŚPIEWAM
    http://alexwberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. dokładnie nikt nie jest idealny, zgadzam się z Tobą :)
    obserwuje i zapraszam do mnie:
    http://loveinworldgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. hejterzy myslą,że są FAJNI
    tak naprawde są DO DUPY.

    zapraszam opowiadanie z Kurtem Cobainem - http://uwierz-w-pieniadze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z tb w 100% ;>
    Obserwujemy?
    http://mikilove47582.blogspot.com/
    http://instagram.com/miki4758

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog, z przyjemnością się czyta i zostaję z pewnością na dłużej ♥
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też to znam ale ważne żeby zaakceptować siebie a takie komentarze mieć głęboko gdzieś :*
    nominuję cię do L.B.A
    zapraszam
    klaudiaandclauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog :>
    zapraszam -http://fashionneverenough.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. okey już jesteś :))
    Przepraszam również, że tak późno odpisałam :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeej.. tak podoba się! Nawet bardzo! :))
    Jeśli będę coś chciała zmienić to napiszę :))

    Dziękuję bardzo! ♥
    W najbliższym czasie postaram się jakoś odwdzięczyć za tą pracę :))
    Jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Super blog:)
    Obserwuje i licze na rewanż:)
    lewa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. No ja też nie jestem perfekcyjna .; D
    Zapraszam do mnie

    http://klaudy-klauudy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń