28 października 2013

Good Morning

Hei miski <3 Wczoraj wybrałam sie z Julia na poranną wycieczke na rolki ! Pojechałyśmy do " Wyspy Wisły " hahah. Czyli jest tam restauracja , ścieżki dla rowerzystów ,  dla pieszych i ogółem było wspaniale!
Zjeżdżałyśmmy z ogromnych gorek. W sensie wysokich wzniesien na ziemi , gdzie sie wdrapywalo po sciezce .. A my na takiej wielkiej wysokości zjezdzalysmy na rolkach. zgon ! :D Spotkałysmy tam wiele znajomych :) W tym moją ul. panią od angielskiego *.*



Cała trasa ,  na której jeździłyśmy cały czas wynosiła chyba 1km. Mało , ale jeżdżąc w kółko cały czas trochę się tych km. narobiło :33





Odpoczywałysmy sobie siedziac na takich mostkach , ktore byly tak jakby ' na wodzie ' :)


 ( zdj moje ) 

O z takich górek jak n ostatnim zdj widać od boku *o*

♥♥♥





10 komentarzy:

  1. super:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/sklep-bluebell-imc.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne miejsce ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale miałyście zabawę :P

    ZAPRASZAM
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia i miejsce ! <3

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym chciała się nauczyć jeździć ! Moje marzenie :D Jest niestety problem - nie ma miejsca :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na rolkach? ;o Ja sie tam sama nauczylam jak i prawie kazdy kogo znam ;3

      Usuń
  6. Sama nie jeżdżę na rolkach za dobrze, ale nie jest najgorzej xd
    Śliczne zdjęcia ^^
    Pozdrawiam!

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Drugie od góry zdjęcie jest świetne! Bardzo ładny wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne zdjecia *o*
    zapraszam do mnie, milo by bylo jabys zajrzala liluxox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz talent do robienia zdjęć *.*
    http://ibealiveinmagic.blogspot.com/2013/10/miego-wieczoru.html ZAPRASZAM ;)

    OdpowiedzUsuń