12 sierpnia 2014

Smoothie jagodowo-truskawkowe

Hello sunshine. Ja juz jestem w Norwegii od kilku dni i przeraza mnie tylko ten fakt , ze juz w poniedzialek ide do szkoly. Nowe otoczenie, a glowna bariera jest jezyk. Ale mam nadzieje ze sobie jakos poradze. Przeciez musze :) 

Smoothie (koktajl) to idealna ''przekaska'' na lato, co nie? Ostatnio chyba codziennie robimy sobie takie z siostra. Dzisiaj postawilam na jagody i truskawki , moim zdaniem to idealne polaczenie. Dodalam do tego cos typu sosu, jogurtu waniliowego , aby zgescic koktajl i nieco oslodzic, poniewaz ja nie uzywam do tego cukru :)



 a


Co bedzie nam potrzebne??

-truskawki
-jagody
-jogurt (krem) waniliowy
-kostki lodu
i oczywiscie mikser (?)






Pychota! polecam wszystkim ♥

Po za tym przepraszam za brak polskich znakow , ale nie mam tu polskej klawiatury. 
Bye! 

13 komentarzy:

  1. Wygląda smakowicie ^^ Uwielbiam jagody pod każdą postacią, więc na 1000% wykorzystam :) Powodzenia w nowej szkole ^^

    Zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2014/08/odwiedziny.html

    OdpowiedzUsuń
  2. omggg jak pysznie wygląda *-* <3

    diary-of-juuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pysznie wygląda.
    Współczuję Ci, że musisz mieszkać za granicą. :/
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. W Norwegii już chodzi się do szkoły? o.o Szczerze mówiąc, zadziwiłaś mnie tym faktem. :D Na pewno poradzisz sobie jakoś z językiem. ;)
    Nigdy czegoś takiego nie próbowałam.
    Pozdrawiam serdecznie!

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam! Na pewno sobie poradzis, trzymam kciuki :)
    Zapraszam na nowy post u mnie! http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Smakowitości. A co do szkoły, na pewno sobie poradzisz, zobaczysz! Strach ma wielkie oczy, a za kilka dni wszystkie obawy znikną i jeszcze będziesz się śmiać z tego, że się bałaś :)

    Mogłabym prosić Cię o zaserduszkowanie jednego zdjęcia na Instagramie? Biore udzial w konkursie, szczegóły na blogu. Z góry bardzo Ci dziękuję i życzę miłego wieczoru! Buziaki :*
    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam smoothie ! myślę, że skorzystam w przyszłości z Twojego przepisu :)
    skomentujesz? będzie mi bardzo miło :)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł :)) + ja też zaczynam w tym roku szkołę w Norwegii i trochę mnie przeraża bariera językowa ale bd OK XD

    OdpowiedzUsuń
  9. dobry pomysł!
    http://blogmithmith.blogspot.com
    zapraszam! skomentujesz albo zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń