17 stycznia 2015

Plans for 2015 year

Plany? Szczerze nigdy nie miałam zaplanowanego roku.  Powiem Wam, że w tym roku mam wiele planów, nie Wiem czy wszystkie zrobię, czy nie, chociaż bardzo bym chciała, zrobić chociaż ich część. Nie wiem, który z nich liczy się dla mnie najbardziej, bo chyba każdy jest ważny. Chyba najbliższym i bardzo wyczekiwanym są święta Wielkanocne, ponieważ w święta wielkanocne jadę do Polski. Później oczywiscie wakacje. Mam naprawdę duuuuużo planów na wakacje, oczywiście z przyjaciółmi w Polsce. Już zaplanowaliśmy tyle rzeczy, że nie Wiem czy starczy nam na to wszystko czasu,haha. Ale takie już plany na wakacje, napisze w maju, bądź w czerwcu, bo jak na razie nie mam jakiś większych postanowień, są to po prostu drobnostki, ale dla mnie bardzo ważne. Wakacje, wiadomo.. Zabawa, woda i jeszcze raz zabawa. W tym roku również planuję zakup lustrzanki, naprawdę chcę, aby zdjęcia na blogu, jak i sam blog wyglądał lepiej niż dotychczas. A! I oczywiście w tym roku ma być ukazana nowa trasa Justin'a. Moim marzeniem i planem na ten rok jest zakup biletu na jego  kocert i żeby w końcu móc go zobaczyć... Marzenie! :(

Dzisiaj nie mam dla Was jakis super zdjęć, tylko pare zdjęć z ostatnich dni, bo pogoda u mnie aktualnie to deszcz, ciemność i burze. 

1\zdjecie w oknie w galerii   2\sylwester z xboxem i gta   3\ja bez twarzy   4\piekniutki snieg

1\ muzyczka zyciem   2\leżąca ja   3\mc donaldzik<3  4\piekna pogoda, tęsknie :((

 1\ znowu ja bez twarzy   2\ a spacerze z Nerkiem  3\ galeria-ozdoby  4\slodkie skarpetki C:

PS. Ma być ładna pogoda od jutra, więęęęc wyczekujcie niedługo posta! 

5 komentarzy:

  1. Tez nie mogę doczekać się wakacji. Mam tyle planów i nie mam pojęcia kiedy to wszystko zrobię haha.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na razie nie planuję wakacji, za dużo mam planów a za mało czasu wiec i tak wyjdzie inaczej.
    Daj znać jak kupisz lustrzankę :) Ja nie przepadam za xboxem.
    http://perlley-suzanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetny post :) Zdjęcie śliczne. może komentarz za komentarz ? :) Obserwuję i licze na to samo ;)
    http://nadi-naadi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne plany ;)

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń