28 sierpnia 2016

Dlaczego?

Nastepny post, ktory zaczne od zdania ''Dlugo mnie tu nie bylo.'' Ostatni post byl napisany 3 miesiace temu i jego pierwsze zdanie brzmialo ''Nie bylo mnie tu juz chyba 5 miesiecy'', albo cos takiego. Obiecalam sobie, Wam, ze wracam, a tu co? Znowu zniknelam, bez napisania, czego kolwiek. Tak to juz ze mna jest od bardzo dlugiego czasu. Mowie co innego, a robie cos jeszcze innego. Problemem byl tez zawirusowany laptop, wakacje, ale tak na prawde najwiekszy problem stwarzalam ja, w kolko i w kolko.  Nie mam zamiaru tu sie tlumaczyc, co dlaczego, poniewaz to tez zalezalo od prywatnych problemow, natomiast postanowilam dac sobie ostatnia szanse. Sczerze, mam nadzieje, ze tym razem cos z tego wyjdzie, a jesli nie i znowu przestane pisac to usune bloga, a nie bedzie to latwe.
Jezeli interesuje Was, jak minely mi wakacje to bylam w Polsce. I najwazniejsze! Spotkalam moja internetowa przyjaciolke. Znalysmy sie od roku i  nam sie udalo. Ale o niej i o internetowej przyjazni mam w planach napisac oddzielna notke. Wydarzylo sie tez duzo innych rzeczy, waznych i tych mniej waznych, natomiast o tym jak minely mi wakacje i w ogole napisze rowniez oddzielny post.
Mam nadzieje, ze Wy tez dacie mi 2(a tak naprawde 73194) szanse.
Zdjecia tym razem jakies randomowe z Polski, ale juz niedlugo bedzie duzo nowych!:)







Jak na te chwile mam kilka pomyslow na posty. Szkola w Norwegii, internetowa przyjazn, moze cos z makijazem. Piszcie, co mielibscie ochote zobaczyc!:)

5 komentarzy:

  1. Kazdemu moze sie zdarzyc cos takiego ! Ja tak samo przez pare miesiecy zaniedbywalam strasznie swojego bloga, czego strasznie zaluje :)

    www.kiercia.blgospot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczynam obserwować,jako że fascynuje mnie Norwegia i w przyszłym roku planuję tam wyjechać-w długą podróż po Skandynawii i zapewne do pracy. Jeśli chodzi o mnie to zaciekawiona bym była postem odnośnie szkoły w Norwegii, mimo że do szkoły już nie chodzę, to z wielką chęcią poczytam. Mam cichą nadzieję,że będziesz częściej coś dodawać! Pozdrawiam:3

    http://wolnosc-ponad-wszystko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. aa...dodam jeszcze, że z przerw nie trzeba się tłumaczyć... Przerwy od takich rzeczy przydają się każdemu,nic nie powinno w życiu uzależniać... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zdjęcia:)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie martw się, wiele osób ma taki okres w życiu, że musi sobie po prostu wszystko poukładać i zastanowić się czego naprawdę chce ;) Wrócisz na bloga kiedy będzie miała na to ochotę, siłę i motywację, buziaki i powodzenia! :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń